فیلم نوشت

نوشته‌های شخصی من برای فیلم و سریال هایی که تماشا می‌کنم.

فیلم نوشت

نوشته‌های شخصی من برای فیلم و سریال هایی که تماشا می‌کنم.

بایگانی
آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

مارگو چنینگ ستاره 40 ساله تئاتر در نیویورک که به لطف بازی درخشان، چهره زیبا و داشتن برترین کارگردان و همچنین نویسنده نمایش در شهر جزو سرشناس ترین چهره های هنری است و ...All About Eve (1950)

... و با وجود پا به سن گذاشتن، همچنان در نقش زن های جوان و جذاب بازی میکند. ایو هرینگتن دختر جوان و زیبایی است که هر شب به نمایش های مارگو می آید و تماشا می کند؛ طولی نمی کشد که توجه عوامل پشت صحنه به حضور همیشگی او جذب می شود و نهایتا فرصتی برای دیدار با قهرمان و الگوی خودش رو پیدا می کند و ...

این فیلم مثل یک داستان جذاب هست و نمی تونم ایراد زیادی بهش بگیرم، اما مسئله اینه که به طور خیلی ساده و خلاصه می تونم همه شو خلاصه کنم. خیلی سعی کردم خلاصه ای براش بنویسم که داستان رو به راحتی لو نده چون اونقدرا پیچیده نیست. در واقع اندازه و اسکیل اتفاقات هیچ موقع اونقدر بزرگ یا دراماتیک نیست که من رو جذب بکنه. اگر طرفدار فیلم های قدیمی باشید و صرف تعامل های افراد براتون جذابه این فیلم هم به دلتون میشینه؛ اما اگه طرفدار اتفاقای بزرگ تر و یا خیلی دراماتیک هستید، بعید می دونم راضی تون کنه. مرلین منرو هم نقش کوچیکی توی این فیلم داره، اما اسم بقیه بازیگرا برام آشنا نبود. دیالوگ‌های هوشمندانه و بعضا خنده دار خوبی هم در این فیلم هست؛ البته تعجبی نداره چون نقطه قوتش همین گفتگوها و بازی های تئاتر گونه هستش.

نمره من: 5.5/10

  • ۰۰/۱۰/۲۴
  • Vahid Montazeri

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی